04 May, 2006

Skrammel fra Macromedia: Yahoos toolbar

Det er mildt sagt TRÆLS, når et firma som macromedia sender den #"!!!!&&&&&& BEEEP BEEP BEEEP %&%&%&%&¤%¤#""! toolbar fra Yahoo med i købet, når den nye flash installeres. Den er sgu' ikke til at fjerne igen - det er spam, invadering af privatlivets fred, irriterende og så dumt at jeg ville boykotte macromedia, hvis ikke jeg lige af og til underviste i flash.

Pinligt, dumt og fuldstændig uacceptabelt!
Skam følge macromedia & især yahoo toolbar.

Og nu vil jeg sætte mig ned og finde ud af hvordan man fjerner det /&%&/%&/%&/ skrammel. Det kan ikke lade sig gøre fra kontrolpanelet...

2 comments:

Anonymous said...

helt enig.. spam af den værste slags.. når du har fundet ud af det send lige en mail til hcolom@ofir.dk

jeg vil gerne vide hvordan du har fjort det..!!

Mvh.

M :O)

Per Thykjær Jensen said...

Jeg fandt aldrig en fornuftig løsning på dette problem - ud over at deaktivere søgebaren i browseren. Afinstalleret er den ikke; men når systemet skal geninstalleres (og det skal det jo, Windows er en ustabil dame) -- ja så ryger den vel ud!